DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2022(79) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19860
|
Назва: | Проблема єдності педагогічної теорії та практики: історія і сьогодення |
Автори: | Ільченко, О.Ю. Кононец, Н.В. |
Ключові слова: | принцип єдності теорії і практики педагогічна теорія і практика прагматична концепція Дж. Дьюї метод проєктів В. Кілпатріка Дальтон-план Г. Паркхерст бригадно-лабораторний метод організації навчання загаль-на і політехнічна освіта трудова підготовка професійна підготовка вчителя |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз проблеми єдності і співвіднесення педагогічної теорії та
практики в історичній ретроспективі, зокрема – в руслі прагматичної концепції
Дж. Дьюї, методу проєктів В. Кілпатріка, Дальтон-плану Г. Паркхерст, бригадно-лабораторного методу організації навчання, зв’язку загальної освіти з
політехнічною і трудовою підготовкою. Підкреслено, що єдність теоретичних і
практичних компо-нентів педагогічного процесу виключає питання домінування
теорії чи практики або їх незалежного співіснування. У цьому контексті важливим
є – міцний зв›язок, баланс і оптимальне співвіднесення. Підґрунтям забезпечення
єдності педагогіч-ної теорії та практики виступає принцип цілісності,
фундаментальності і безпе-рервності навчання.
Зазначено, що в умовах Нової української школи принцип зв’язку теорії і
прак-тики є одним із провідних в організації освітнього процесу. У цьому зв’язку
все біль-шої актуальності набувають методи / системи / технології самореалізації
учнів, такі як: перевернутий клас, метод проєктів, кейс-метод, віннетка-план,
дальтон-план та ін. У цьому контексті увагу акцентовано на важливості якісної
підготовки майбут-ніх учителів, зокрема запропоновано рекомендації щодо
посилення ефективності цієї роботи: у площині підвищення професійного і
загальнокультурного рівня та педагогічної майстерності викладача закладу
вищої освіти; у площині розроблен-ня нових та перегляду / оновлення діючих
освітньо-професійних програм підго-товки бакалаврів і магістрів; у площині
удосконалення механізмів забезпечення надання якісних освітніх послуг. |
Опис: | Ільченко О. Ю., Кононец Н. В. Проблема єдності педагогічної теорії та практики: історія і сьогодення // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2022. Вип. 79. С. 124-128. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19860 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(79)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|