DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20227
|
Назва: | Теоретичні засади STEM- освіти учнів |
Автори: | Піддячий, М.І. |
Ключові слова: | STEM-освіта; адаптація індивідуалізація інтеграція ключові діяльності особистість продуктивна діяльність психологічний досвід свідомість соціально-професійний розвиток освітні технології |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | STEM-освіта є низкою послідовно розташованих програм навчання для учнів
з метою їхньої підготовки до продуктивної діяльності та освіти шляхом
формування рівнів компетентностей, достатніх для продуктивної діяльності.
Вона охоплює природничі науки, технології, технічну творчість, математику та
спрямована на підготовку майбутніхфахівців для забезпечення галузевого
розвитку. Впровадження STEM-освіти та розвиток у особистості здібностей і
задатків до дослідницької й аналітичної роботи, експериментування та
критичного мислення в умовах використання новітніх технологій дозволить
підвищити ВВП України за рахунок створення підґрунтя для формування
високої доданої вартості у продукті праці.
Одним із ключових завдань STEM-освіти є забезпечення виходу особистості
учня на новий рівень розвитку завдяки сформованості якостей і цінностей з
метою цілеспрямованої реалізації власних і суспільно значущих цілей.
Реалізація творчого потенціалу, здібностей і задатків у цьому процесі сприяє
формуванню багатогранності психологічного і соціально-професійного досвіду.
У результаті психологічної діяльності учня, запропонованій у процесі STEMосвіти, мають гармонізуватися компетентності за складовими психологічної
сфери: когнітивна (знаннєва); операційно-технологічна (діяльнісна);
мотиваційна (емоційна); етична; соціальна; поведінкова. Це дасть можливість
учням на етапах адаптації, індивідуалізації та інтеграції виходити на
самодостатній рівень автономності й конкурентоспроможності за рахунок
запропонованого алгоритму ключових діяльностей. |
Опис: | Піддячий М. І. Теоретичні засади STEM-освіти учнів // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 166-173. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20227 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(30)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|