|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(30) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20230
|
Назва: | Структура і зміст принципів формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів |
Автори: | Шолойко, Н.В. |
Ключові слова: | організаційно-управлінська культура магістри фармації професійна підготовка принципи фахової підготовки фармацевтів |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено системний аналіз структури і змісту принципів
формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів.
З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх магістрів фармації
ґрунтується на системі принципів, які інтегрують загальновідомі
дидактичні (науковості змісту і методів навчання, доступності,
систематичності й послідовності, практичної спрямованості підготовки,
ступеневості освіти, індивідуалізації, диференціації); специфічні (реалізації
здібностей особистості до саморозвитку; принцип вибору індивідуальної
освітньої траєкторії; принцип формування установки на саморозвиток,
самоорганізацію і самореалізацію; принцип єдності теоретичних знань і
практичної дії); методологічні (перехід від знаннєвої парадигми організації
освітнього процесу до компетентнісної, глобалізація та конвергенція,
підвищення ролі неформальної освіти, фундаментальність та
інформатизація); принципи охорони здоров’я (визнання охорони здоров’я
пріоритетним напрямом діяльності суспільства і держави; дотримання прав
і свобод людини і громадянина в галузі охорони здоров’я; гуманістична
спрямованість, забезпечення переваги загальнолюдських цінностей над
класовими, національними, груповими або індивідуальними інтересами;
орієнтація на сучасні стандарти здоров’я та медичної допомоги, поєднання
вітчизняних традицій і досягнень зі світовим досвідом у галузі охорони
здоров’я; випереджувально-профілактичний характер, комплексний
соціальний та медичний підхід до охорони здоров’я) та етичних кодексів
фармацевтів (фармацевт відповідає за якість лікарської допомоги;
фармацевт не зобов’язаний погоджуватися працювати в умовах, що
компрометують його професійну незалежність, чесність і компетентність і
не має нав’язувати подібних умов іншим фармацевтам; фармацевт
дотримується законів, високих професійних стандартів, зберігає гідність і
честь своєї професії; зловживання знаннями і становищем фармацевта
несумісне з обраною професією; фармацевт робить свій внесок у систему
охорони здоров’я і соціальної медицини). |
Опис: | Шолойко Н. В. Структура і зміст принципів формування організаційно-управлінської культури майбутніх фармацевтів // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 30. С. 192-203. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20230 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(30)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|