|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20617
|
Назва: | Професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії як педагогічна проблема |
Автори: | Грицай, Н. Андреєва, О. |
Ключові слова: | культура професійна культура ерготерапія елементи професійної культури фахова підготовка майбутні фахівці з фізичної терапії фізична культура бакалаврів з фізичної терапії |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентовано, що професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної
терапії, ерготерапії є неодмінним складником їхньої майбутньої професійної діяльності,
адже саме професіоналізм і професійна культура забезпечують формування
компетентних та висококваліфікованих фахівців. Рівень професійної культури майбутніх
бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії безпосередньо залежить від рівня їхньої
професійної майстерності, що сприяє підвищенню професійних якостей фахівця та
конкурентоспроможності на ринку праці.
Зазначено, що існування людини в сучасному світі та її ставлення до нього
залежить насамперед від культури. В різних історичних епохах наявна значна кількість
культур, взаємодія, взаємопроникнення яких визначають життєву позицію людини, її
світовідчуття та світосприйняття. Культуру в широкому розумінні розглянуто як
сукупність духовних і матеріальних цінностей та способів їх утворення. Метою
дослідження визначено теоретичне обґрунтування сутності понять «культура» та
«професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії»,
виокремлення елементів професійної культури, форм і типів культури фахівців. Методи
дослідження: аналіз літературних джерел, узагальнення, порівняння.
У статті з’ясовано сутність понять «культура», «професійна культура»;
схарактеризовано основні форми і типи культури, проаналізовано елементи професійної
культури; потрактовано професійну культуру майбутніх бакалаврів з фізичної терапії,
ерготерапії як комплексне, складне соціально-психологічне новоутворення, яке
зароджується в процесі навчання у закладі вищої освіти та реалізується під час
виконання функційних обов’язків; визначає світоглядні орієнтири, ціннісні установки,
професійне володіння знаннями, вміннями, навичками та рівень фахової підготовки
майбутніх фахівців. У перспективі передбачено визначення компонентів, критеріїв та
рівнів професійної культури майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії у
процесі їхньої фахової підготовки в закладах вищої освіти. |
Опис: | Грицай Н., Андреєва О. Професійна культура майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії як педагогічна проблема // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 100-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20617 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|