|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20629
|
Назва: | Квест-технологія як інноваційна форма організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Кобобел, А. |
Ключові слова: | навчання виховання соціалізація дозвіллєва діяльність квест-технологія реаліті-квести веб-квест діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено відображенню практики наукових досліджень щодо
впровадження, в першу чергу, творчих здобутків вітчизняних науковців та закордонних
дослідників у сфері інноваційної педагогічної квест-технології в процес організації
дозвіллєвої діяльності дітей із особливими освітніми потребами. Важливе значення для
педагогів-практиків та здобувачів вищої освіти педагогічних університетів має
розкриття ключових аспектів власного досвіду автора статті, що дозволяє поширити
такий досвід для широкого освітянського загалу. Рекомендовано звернути увагу на
сутність терміну «квест-технологія» як інноваційної форми організації дозвіллєвої
діяльності дітей з особливими освітніми потребами, яка сприяє розвиткові їх пам’яті,
уваги, спостережливості, винахідливості, аналітичних здібностей, комунікативних
якостей; а також – використовувати апробовані автором основні моделі реалітіквестів та веб-квестів. Під час організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими
освітніми потребами доцільно використовувати реаліті-квести, що містять:
інтелектуальні, спортивні та творчі завдання.
На думку автора статті, реаліті-квести забезпечують дозвіллєву діяльність дітей
із особливими освітніми потребами проєктами інтелектуального, екологічного,
туристичного, краєзнавчого, творчого, спортивного, профорієнтаційного,
дослідницького, пошукового, експедиційного, тематичного, міжпредметного,
анімаційного, фантастичного спрямування тощо. В умовах воєнного стану
розповсюдження використання дистанційних технологій сприяє реалізації моделі вебквестів; веб-квести – це інтерактивний освітній симулятор, що сприяє розвиткові дітей
з особливими освітніми потребами, формуванню у них фахових компетентностей,
прагнення до ігрової, навчальної, проєктної, дослідницької, експериментальної та
дозвіллєвої діяльності засобами Інтернет-ресурсів. Визначено алгоритм послідовних дій
зі створення та виконання веб-квестів. Сформульовано порядок реалізації веб-квестів для
дітей різних вікових категорій. |
Опис: | Кобобел А. Квест-технологія як інноваційна форма організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 157-168. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20629 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|