DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20630
|
Назва: | Навчання фармацевтичної хімії майбутніх магістрів фармації унауково-педагогічному дискурсі |
Автори: | Бут, І. |
Ключові слова: | заклад вищої медичної (фармацевтичної) освіти майбутній магістр фармації навчання фармацевтичної хімії |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу провідних груп джерел і досвіду роботи кафедри хімії
ліків та лікарської токсикології Національного медичного університету
імені О.О. Богомольця досліджено особливості навчання фармацевтичної хімії майбутніх
фармацевтів у вітчизняних закладах вищої медичної (фармацевтичної) освіти з позицій
науково-педагогічного дискурсу. Виявлено зростання інтересу стейкхолдерів, викладачів
медичних університетів, замовників освітніх послуг до такої проблеми навчання хімічних
дисциплін, зокрема й фармацевтичної хімії, як упровадження дистанційного навчання, що
актуалізувалося в умовах пандемії COVID-19 та воєнного стану в Україні. В контексті
дистанційного навчання майбутніх фармацевтів відбувається вдосконалення
інноваційних технологій (воркшоп; симуляційне навчання; кейс-метод; смарт-технології;
проблемне навчання; відеовізуалізації тощо) в освітньому процесі. Новими напрямами
досліджень стали такі: підвищення якості освітнього процесу; застосування цифрових
інструментів у навчанні хімічних дисциплін.
Актуальним для науковців, роботодавців, учасників освітнього процесу закладів
вищої медичної (фармацевтичної) освіти України залишився пошук відповідей на питання
поліпшення ефективності організації самостійної роботи майбутніх магістрів фармації;
імплементації продуктивного зарубіжного досвіду у практику навчання майбутніх
фахівців фармацевтичної галузі; посилення практико орієнтованої компоненти у
підготовці майбутніх фармацевтів, зокрема під час навчання фармацевтичної хімії;
формування у студентів закладів вищої медичної (фармацевтичної) освіти «soft skills»
(«гнучких навичок») та «hard skills» (професійних знань та вмінь). |
Опис: | Бут І. Навчання фармацевтичної хімії майбутніх магістрів фармації унауково-педагогічному дискурсі // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Вип. 11. С. 169-176. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20630 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|