DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2006(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2156
|
Назва: | Маркетинг в освіті і державно-громадське управління |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | маркетинг освіта менеджмент імідж |
Дата публікації: | 2006 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проблема маркетингу постала перед суспільством набагато раніше, ніж виник сам термін.
Вивченню основ маркетингу у вищих навчальних закладах присвячена велика кількість праць
науковців різних галузей освіти. Процесу взаємодії освітнього продукту з цільовою групою присвячені праці Р.Л. Тангалишева [6] і С.М. Піщуліна [4]. Висвітлення питань головних функцій маркетингу та їх практичного застосування має місце в колективних дослідженнях науковців. Роль стратегічного управління в сучасних ринкових відносинах лежить в основі статей В.С. Юхимова [8]. Соціоетичній концепції маркетингу присвячені дослідження
Л.І. Даниленко [1] та Г. Єльнікової [3]. Однак проблеми маркетингу в освіті і державно-громадське управління є новими процесами у формуванні ринкових відносин у нашій країні і
потребують подальшого вивчення. Форми і методи управління ринком з метою здійснення
обміну еволюціонують з розвитком суспільства, тому і маркетингологія як наука не залишається статичним. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2156 |
Розташовується у зібраннях: | 2006(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|