DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21690
|
Назва: | Позитивні та негативні риси вітчизняної освіти на сучасному етапі розвитку |
Автори: | Біла, К. |
Ключові слова: | освіта України українська освіта освітній процес |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна вітчизняна освіта є одним з найголовніших чинників зростання якості
людського капіталу, генератором нових ідей, запорукою динамічного розвитку економіки
і суспільства в цілому. У 2016 році Міністерством освіти України було впроваджено
«Концептуальні засади реформування середньої освіти», які, в свою чергу, повинні значно покращити якість здобування освіти для учнів середніх класів. Варто додати, що з
1 січня 2020 року в Україні відбувається також й реформування вищої освіти:
«оновлюються правила роботи з ректорами, змінюється підхід до розподілу бюджетних
коштів та фінансування університетів загалом». Однак, не дивлячись на усі прийняті
зміни, вітчизняна освіта й досі має багато суперечностей, котрі не дають можливості
поставити український освітній процес на одному рівні з європейським. |
Опис: | Біла К. Позитивні та негативні риси вітчизняної освіти на сучасному етапі розвитку // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 88-91. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21690 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|