|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21701
|
Назва: | Розкриття креативного потенціалу студентів у процесі розробки композиції принта |
Автори: | Орлова, Н.С. |
Ключові слова: | розробка принта принт студент орнаментальна творчость фрактал |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні споживачі висувають високі вимоги до продукту: якість, практичність,
доступна ціна, естетична привабливість. На всі ці фактори може вплинути дизайнер,
плануючи об'єкт виробництва. Англійський фахівець у галузі системотехніки Дж. К.
Джонс зазначає, що даний вид діяльності, який лежить також і в основі дизайну, включає
умовні три стратегічні етапи: дивергенцію, трансформацію та вищий її ступінь –
конвергенцію.
На рівні дивергенції дизайнер використовує методи формулювання завдань,
пошуку літератури на тему дослідження, виявлення візуальних невідповідностей,
інтерв'ювання, анкетне опитування, дослідження поведінки споживачів.
На етапі художньої трансформації використовується «мозковий штурм»,
синектика оновлення вже існуючої системи, проектування нововведень шляхом усунення
кордонів та нових функцій.
На етапі конвергенції використовують упорядкований пошук, системотехніку,
проектування систем «людина – машина», пошук кордонів, кумулятивну стратегію
Пейджа та стратегію колективної розробки гнучких проектів (CASA). |
Опис: | Орлова Н. С. Розкриття креативного потенціалу студентів у процесі розробки композиції принта // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 115-118. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21701 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|