DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21710
|
Назва: | Графічне моделювання з географії в умовах дистанційної шкільної освіти |
Автори: | Куницька, А. |
Ключові слова: | шкільна освіта дистанційна освіта графічне моделювання форми навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сучасної модернізації освіти, пов’язаної з активним впровадженням
системи дистанційного навчання актуальним у педагогічній теорії і практиці стає пошук
вирішення проблеми формування та розвитку в учнів ключових, предметних та
міжпредметних компетентностей.
На сучасному етапі розвитку дидактики географії, важливим є процес
модернізації сучасних засобів навчання та методик їх застосування. Перш за все, до
таких засобів відносять стаціонарні та мобільні гаджетні пристрої, які наразі стали
основними для використання в освітній діяльності. Втім, в умовах дистанційного
навчання, залишаються недостатньо дослідженими методики застосування засобів
навчання, які традиційно використовуються. Зокрема, це структурно-логічні графічні
навчальні моделі, які мають образно-понятійні особливості і забезпечують не тільки
формування географічних знань і вмінь, а й навичок самостійної пізнавальної діяльності
учнів. |
Опис: | Куницька А. Графічне моделювання з географії в умовах дистанційної шкільної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 140-143. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21710 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|