DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21738
|
Назва: | Mind Maps як засіб цифрового освітнього середовища |
Автори: | Хоменко, Л. |
Ключові слова: | Mind Maps цифрове освітнє середовище інтелектуальні карти Mind Mapping мапа думок Mind Map Canva |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із перспективних напрямків модернізації педагогічної освіти розробка
цифрового освітнього середовища, що наддасть змогу кожному здобувачеві освіти мати
доступ до навчання у будь-який час та будувати індивідуальну траєкторію навчання. З
викликами сьогодення змінюється організація навчання і управління освітнім процесом.
Основні зусилля спрямовуються на організацію освітнього процесу з урахуванням
особливостей, намірів і здібностей кожного здобувача освіти.
У 1970 році журнал Scientific American опублікував дослідження Ральфа Хабера,
яке показало, що люди мають точність розпізнавання зображень від 85% до 95 %. Існує відома цитата: «Зображення варте тисячі слів». Всі асоціюють та запам’ятовують
зображення, тому що вони використовують величезний діапазон ваших навичок,
особливо уяви. Зображення можуть бути більш спонукальними, ніж слова, точнішими та
сильнішими, викликаючи широкий спектр асоціацій, тим самим покращуючи творче
мислення та пам’ять. |
Опис: | Хоменко Л. Mind Maps як засіб цифрового освітнього середовища // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 203-206. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21738 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|