|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21749
|
Назва: | Напрями впровадження засобів нових інформаційних технологій у діяльність шкільних гуртків |
Автори: | Боярський, Д. |
Ключові слова: | шкільний гурток інформаційні технології навчання нові технології навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Під засобами нових інформаційних технологій (НІТ) розумітимемо програмноапаратні засоби та пристрої, що функціонують на базі комп’ютерної техніки та
телекомунікацій, а також сучасних засобів та систем інформаційного обміну, що
забезпечують операції зі збирання, продукування, накопичення, зберігання, обробки,
передачі інформації (Швачич, Толстой, Петречук, Іващенко, Гуляєва, Соболенко, 2017). До НІТ відносяться: сучасна комп’ютерна техніка та девайси; комплекти
термінального обладнання для комп’ютерів всіх класів, локальні обчислювальні мережі,
пристрої введення-виведення інформації, засоби введення та маніпулювання текстовою
та графічною інформацією, засоби архівного зберігання великих обсягів інформації та
інше периферійне обладнання сучасних комп’ютерів; пристрої для перетворення даних з
графічної або звукової форм подання даних у цифрову та назад; засоби та пристрої
маніпулювання аудіовізуальною інформацією (на базі технології мультимедіа та систем
«Віртуальна реальність», «Доповнена реальність»); сучасні засоби зв'язку; системи
штучного інтелекту; системи машинної графіки, програмні комплекси (мови
програмування, транслятори, компілятори, операційні системи, пакети прикладних
програм тощо) тощо (Савчук, 2013, Kanivets, Kanivets, Kononets, Gorda, Shmeltser, 2019). |
Опис: | Боярський Д. Напрями впровадження засобів нових інформаційних технологій у діяльність шкільних гуртків // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 220-222. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21749 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|