DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21848
|
Назва: | Особливості функціонування вищої освіти: інноваційний досвід Фінляндії |
Автори: | Скрильник, Я. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта в Фінляндії фінська школа система освіти |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні дуже серйозно постала проблема забезпечення якості освіти не лише у
нашій країні, а й у інших. Перші позиції щодо забезпечення якісної освіти посідає
Фінляндія. Освіта цієї країни вивчається в усьому світі, а дехто і з країн прогне до такого
розвитку навчання. Досвід Фінляндії є дуже цікавим і важливим для його осмислення. За
останні роки неймовірно зріс інтерес багатьох країн до фінської системи освіти.
«Фінська школа – сьогодні своєрідний світовий бренд. Це підтверджують і
актуальні статистичні дані. Дві третини випускників вступають до університетів або
професійно орієнтованих політехнічних ліцеїв. Понад 50 % населення Фінляндії бере
участь у програмах навчання для дорослих. 98 % витрат на освіту всіх рівнів покриває
держава. Фінська освітня політика – це результат майже 50-літніх систематичних
напрацювань, які створили культуру різноманітності, довіри і поваги серед фінського
суспільства в цілому, і в освітній системі, зокрема». |
Опис: | Скрильник Я. Особливості функціонування вищої освіти: інноваційний досвід Фінляндії // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 417-419. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21848 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|