|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2005(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2227
|
Назва: | Інформаційно-ентропійні підстави інтелектуального знання |
Автори: | Смирнов, В.А. |
Ключові слова: | інтелектуальне знання процес пізнання дійсності |
Дата публікації: | 2005 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Відношення знання до дійсності, як відомо, носить багаторівневий і складно опосередкований характер. Відбиваючи у свідомості людини засвідчений логікою результат процесу пізнання дійсності, знання еволюціонує в історії людської культури і, разом з тим, розгортається в процесі індивідуального розвитку особистості. Отже, рух знання, його розвиток значною мірою детермінуються специфікою об'єкта, яким виступають матеріальні речі, явища, уявлення, поняття, судження, теорії тощо. Інформаційний аспект відіграє найважливішу методологічну і гносеологічну роль у пізнанні. Очевидно, що інформаційне навантаження, яке зазнає людина в природосущому бутті, невпинно зростає. Упорядкування сприйнятої інформації, її парадигматизація, тобто зведення у певну систему, яка забезпечує в подальшому вільний доступ до неї, означає перетворення інформації у знання. Новоутворене знання, за рахунок якого приростає інформаційно-знаннєва база людини, і є інтелектуальним знанням. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2227 |
Розташовується у зібраннях: | 2005(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|