DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22500
|
Назва: | Освітньо-виховні функції дитячого музичного театру в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Лавриш, І.М. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта дитячий музичний театр освітньо-виховні функції діти з особливими потребами театральне спілкування |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено освітньо-виховні функції дитячого музичного
театру в умовах інклюзивної освіти в контексті тріади: керівникрежисер, учасники-виконавці, батьки-глядачі. Кожна з цих ланок тріади
створює виразову підсистему, а її цілісний комплекс підпорядковується
сфері освітньо-мистецького контексту. Деталізована характеристика
звукової музичної палітри театральної вистави є надзвичайно важливим
чинником формування сценічних образів за участю дітей і підлітків з
особливими потребами. Зважаючи на це, керівник-режисер має спиратися
на весь свій попередній – життєвий, світоглядний, загальнокультурний,
естетичний, педагогічний – досвід, щоб розвивати творчість дітей
засобами театральної діяльності, враховуючи їхні психологічні та фізичні
особливості. |
Опис: | Лавриш І. М. Освітньо-виховні функції дитячого музичного театру в умовах інклюзивної освіти // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 27. С. 227-240. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22500 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|