DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2023(47) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22601
|
Назва: | Суперечності суспільства знань: освітні трансформації та виклики |
Автори: | Усанова, Л.А. Усанов, І.В. |
Ключові слова: | суспільство знань соціо-антропологічні трансформації філософія освіти інформаційна педагогіка ідентичність |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються соціо-антропологічні виміри суспільства знань та освітні трансформації, ними обумовлені. Аналізуються процеси інформатизації соціально – культурного простору та їх суперечливі тенденції, осмислення яких спростовує спрощене трактування та поширені міфологеми суспільства знань. Виділяються проблемні лінії, зокрема, співвідношення суспільства знань і об’єктивного наукового знання; культурної традиції і швидко змінного інформаційного потоку, проблема самовизначення людини і соціального статусу освіченої людини, а також питання соціальної ролі освіти і виклики не лише щодо переосмислення її змісту та технологій навчання, але й загальної зміни моделей мислення і особистісної поведінки. |
Опис: | Усанова Л. А., Усанов І. В. Суперечності суспільства знань: освітні трансформації та виклики. Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 47. Київ ; Полтава, 2023. С. 51-60. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22601 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(47)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|