DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2281
|
Назва: | Особливості форм організації навчання обдарованих дітей у США |
Автори: | Біда, А.П. |
Ключові слова: | обдаровані діти обдарованість здібності організація навчання групування |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито особливості організації навчання обдарованих дітей у США. Розглянуто історію проблеми групування за здібностями та практику початкової та середньої школи щодо поділу учнів на групи на основі рівня їх здібностей. Проаналізовано наукові праці, збагачені провідними стратегіями в організації навчання обдарованих учнів.
З’ясовано, що важливе місце у вирішенні проблеми навчання інтелектуально обдарованих дітей посідають форми організації навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2281 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|