DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22912
|
Назва: | Закономірності управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти |
Автори: | Одарченко, В. |
Ключові слова: | закономірність управління професійний розвиток науково-педагогічні працівники комунальний заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему управління професійним розвитком
науково- педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти. Теорія
управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників у
комунальних закладах вищої освіти характеризується володінням власним
об›єктом, предметом, підходами та методами дослідження, що дозволяє
стверджувати, що ця теорія має не лише свій унікальний термінологічний апарат,
але й власну методологічну основу,зокрема сутність, закономірності, принципи та
інші аспекти. Під час дослідження використано такі методи: порівняльнозіставний, критично-порівняльний та контент аналіз даних; систематизація та
класифікація теоретичних і статистичнихданих, опитування респондентів. Аналіз
науково-педагогічної літератури, обласних програм розвитку освіти та інших
джерел дозволи виявити сукупність закономірностей. Стисло обґрунтовано
доцільність їх врахування при управлінні професійним розвитком науковопедагогічних працівників комунального закла- ду вищої освіти. З’ясовано, що
управління професійним розвитком науково-пе- дагогічних працівників буде
результативнішим: чим динамічніше відбувається інтегрований «горизонтальний
професійний розвиток»; чим якісніше забезпечується реалізація організаційнопедагогічних умов в комунальному закладі вищої освіти; чим органічніше
інтегруються державні та регіональні програми розвитку; чим ефективніше
відбувається інтеграція до європейського та світового освітньо-наукового простору; ґрунтовніша консолідуюча ідея менеджменту комунального закладу вищої освіти
щодо професійного розвитку науково-педагогічних працівників; чим виваженіше
відбувається процес академічного інбридингу як способу свідомого
«горизонтального та вертикального професійного розвитку; чим ефективніше
організована діяльність наукових шкіл. Перспективою дослідження визначено
подальше дослідження теоретико-методологічного базису – принципів
управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників
комунального закладу вищої освіти. |
Опис: | Одарченко В. Закономірності управління
професійним розвитком
науково-педагогічних працівників
комунального закладу вищої освіти // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 130-136. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22912 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(82)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|