DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(28) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22927

Назва: Емоційний компонент естетичної культури майбутніх хореографів: сутність, показники сформованості, результати діагностичного експерименту
Автори: Горголь, В.П.
Ключові слова: майбутні хореографи
естетична культура
емоційний компонент естетичної культури
показники сформованості емоційного компонента естетичної культури
діагностичний експеримент
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): В експериментальній статті висвітлюються сутність емоційної культури здобувачів вищої освіти за спеціальністю 024 Хореографія, показники сформованості її емоційного компонента (емоційно-естетична чутливість, здатність до естетичної насолоди, естетична емоційна спрямованість особистості), методи її діагностики та його результати. Визначено рівні сформованості емоційного компонента естетичної культури студентів, рейтинг емоційних спрямованостей особистості учасників експерименту, що дозволило авторові накреслити стратегію формування естетичної культури майбутніх хореографів у профіесійній підготовці в закладі вищої освіти.
Опис: Горголь В. П. Емоційний компонент естетичної культури майбутніх хореографів: сутність, показники сформованості, результати діагностичного експерименту // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослихімені Івана ЗязюнаНАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 28. С. 114-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22927
Розташовується у зібраннях:2023(28)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf613,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок