DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(28) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22942
|
Назва: | Педагогічні умови формування соціальної компетентності молодших школярів |
Автори: | Починок, Є.А. Гусейнова, І. |
Ключові слова: | соціальна компетентність соціально значуща діяльність молодший школяр освітній простір соціальний досвід компоненти соціальної компетентності |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено сутність поняття «соціальна компетентність»,
охарактеризовано її структурні компоненти. Репрезентовано різні
підходи до дефінування соціальної компетентності дітей молодшого
шкільного віку. Проаналізовано особливості формування соціальної
компетентності молодших школярів та визначено її місце в системі
ключових компетентностей сучасної особистості. Розкрито роль
соціально значущої діяльності учнів початкової школи у процесі розвитку
їх соціальної компетентності. Окреслено педагогічні умови формування
соціальної компетентності молодших школярів у Новій українській школі. |
Опис: | Починок Є., Гусейнова І. Педагогічні умови формування
соціальної компетентності
молодших школярів // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 28. С. 251-259. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22942 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(28)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|