DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2322

Назва: Інтеграція як провідна тенденція розвитку суспільства та освіти: історико-педагогічний аспект
Автори: Пахомова, Н.Г.
Ключові слова: інтеграція
освіта
суспільство
історико-педагогічний аспект
професійна підготовка
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано історико-педагогічні аспекти розвитку суспільства і науки та визначені основні напрями, розкриті пріоритетні інтеграційні тенденцій, як основи реформування сучасної освіти та охарактеризовані етапи становлення інтеграційних процесів в українській педагогіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2322
Розташовується у зібраннях:2013(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pahomova.pdf196,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок