DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/249
|
Назва: | Розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх вчителів основ здоров’я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД |
Автори: | Жульова, С.І. |
Ключові слова: | первинна профілактика здоровий спосіб життя вчителі основ здоров'я рівні готовності складники готовності педагогічні умови модель формування готовності ведення первинної профілактики ВІЛ/СНІД |
Дата публікації: | 2010 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті відображена педагогічна проблема - формування готовності майбутніх учителів основ здоров'я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД. Визначено, що проблема формування готовності до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ-інфекцію вимагає встановлення якісно-кількісних характеристик (критеріїв і рівнів) такої готовності, критеріями встановлених рівнів визначено структурні компоненти (мотиваційний, емоційно-вольової та змістовно-процесуальний) і смислові характеристики зазначених компонентів (показників готовності). Сутністю дослідження є розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх учителів основ здоров'я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/249 |
Розташовується у зібраннях: | 2010(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|