DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24970
|
Назва: | Інклюзивність та безбар’єрність в Україні: євроінтеграційний підхід |
Автори: | Плис, О.С. |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта безбар’єрність в Україні безбар’єрність особливі освітні потреби |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Не зважаючи на стрімкий науково-технічний прогрес як у всьому світі, так і в
Україні чисельність дітей, які потребують додаткової соціальної допомоги, особливих
освітніх умов, не зменшується. Особливо тема інклюзивної освіти набуває актуальності в
сучасних умовах, коли не перший рік Україна перебуває в умовах воєнного стану.
Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі
забезпечення основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем
проживання в умовах загальноосвітнього закладу. Також вона передбачає створення
освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини,
незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.
У 2015р. Україна ратифікувала основні міжнародні документи у сфері
забезпечення прав дітей згідно зі світовими стандартами освіти, соціального захисту та
охорони здоров’я. Так в статті 24 Конвенції ООН про права людей з інвалідністю
визначено обов’язок держави щодо реалізації інклюзивної моделі освіти, тобто
створення такого спеціального середовища, яке б дало змогу всім дітям бути однаково
рівними учасниками навчального процесу в єдиному освітньому просторі відповідно до
їхніх особливостей, потреб та можливостей. |
Опис: | Плис О. С. Інклюзивність та безбар’єрність в Україні: євроінтеграційний
підхід // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 443-445. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24970 |
Розташовується у зібраннях: | Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|