DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
110 Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24970

Назва: Інклюзивність та безбар’єрність в Україні: євроінтеграційний підхід
Автори: Плис, О.С.
Ключові слова: інклюзія
інклюзивна освіта
безбар’єрність в Україні
безбар’єрність
особливі освітні потреби
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Не зважаючи на стрімкий науково-технічний прогрес як у всьому світі, так і в Україні чисельність дітей, які потребують додаткової соціальної допомоги, особливих освітніх умов, не зменшується. Особливо тема інклюзивної освіти набуває актуальності в сучасних умовах, коли не перший рік Україна перебуває в умовах воєнного стану. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу. Також вона передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. У 2015р. Україна ратифікувала основні міжнародні документи у сфері забезпечення прав дітей згідно зі світовими стандартами освіти, соціального захисту та охорони здоров’я. Так в статті 24 Конвенції ООН про права людей з інвалідністю визначено обов’язок держави щодо реалізації інклюзивної моделі освіти, тобто створення такого спеціального середовища, яке б дало змогу всім дітям бути однаково рівними учасниками навчального процесу в єдиному освітньому просторі відповідно до їхніх особливостей, потреб та можливостей.
Опис: Плис О. С. Інклюзивність та безбар’єрність в Україні: євроінтеграційний підхід // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали І Міжнародного науково-практичного форуму (м. Полтава, 26 версеня 2024 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 443-445.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24970
Розташовується у зібраннях:Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
198.pdf289,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок