|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25261
|
Назва: | Сучасний стан інтеграції ІКТ в самостійну навчальну діяльність майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Кулімова, Ю.Г. |
Ключові слова: | вчитель початкової школи інформаційно-комунікаційні технології Нова українська школа професійно-педагогічна підготовка самостійна навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Автор досліджує особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій з метою оптимізації самостійної навчальної активності студентів. Автором проаналізовано провідні психолого-педагогічні дослідження впливу ІКТ на особистість майбутніх учителів початкових класів, які належать до покоління Z («зумери»). У статті наведено результати онлайн опитування студентів бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 013 «Початкова освіта». Автором окреслено структуру самостійної навчальної роботи майбутніх учителів початкових класів засобами ІКТ, яку складають мотиваційно-ціннісний, когнітивно-процесуальний та рефлексивно-процесуальний компоненти. В ході науково-педагогічного експерименту було використано низку онлайн інструментів: Zoom, Google Chat, Google Forms, Google Meet, Miro, Quizlet, iMindMap, Viber, Telegram, Learningapps, Canva, Easel.ly, Wordle, Mahara, Digication, Pathbrite, Seesaw, Draw.io та ін. |
Опис: | Кулімова Ю. Г. Сучасний стан інтеграції ІКТ в самостійну навчальну діяльність майбутніх учителів початкової школи. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 143-147. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25261 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(33)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|