DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2024(33) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25269
|
Назва: | Освітнє лідерство в Нідерландах: суб’єктно-функціональний аналіз |
Автори: | Саюк, М.В. |
Ключові слова: | управління освітою вища освіта Нідерланди освітнє лідерство врядування суб'єкти управління в освіті |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано освітнє лідерство як одне з базових складових системи управління вищою освітою, що формується людським управлінських капіталом Нідерландів.
Проаналізовано законодавчі освітні політики, управлінські документи, звіти, а також наукові дослідження та результати проєктної діяльності щодо зміцнення лідерського потенціалу в Нідерландах. Визначено національний та інституційний рівні управління у сфері вищої освіти. З’ясовано розподіл функцій між національними інституціями, їх особливості і місце в національній системі вищої освіти Нідерландів. Охарактеризовано системні управлінські ролі в межах закладу вищої освіти. |
Опис: | Саюк М. В. Освітнє лідерство в Нідерландах: суб’єктно-функціональний аналіз. Витоки педагогічної майстерності : журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2024. Випуск 33. С. 188-194. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25269 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(33)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|