DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2024(48) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25451

Назва: Ідентичність у контексті видовищних форм масової комунікації
Автори: Шелупахіна, Т.В.
Ключові слова: ідентичність
«часткова» ідентичність
ідентифікація
масова комунікація
видовищна форма
імідж
стиль життя
бренд
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті здійснений аналіз феномену ідентичності в контексті видовищних форм масової комунікації. Висунута гіпотеза стосовно того, що сучасні технології створення масової візуальної продукції націлені на виробництво специфічних образів (іміджів, брендів, стилів життя), звернених до «фрагменту» особистості. Тим самим у контексті видовищних форм масової комунікації штучно створюється феномен «часткової» ідентичності через уніфікацію особистих сенсів та перетворення їх у споживацький смисл.
Опис: Шелупахіна Т. В. Ідентичність у контексті видовищних форм масової комунікації. Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 48. Київ ; Полтава, 2024. С. 40-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25451
Розташовується у зібраннях:2024(48)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shelupakhina.pdf283,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок