DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2024(48) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25451
|
Назва: | Ідентичність у контексті видовищних форм масової комунікації |
Автори: | Шелупахіна, Т.В. |
Ключові слова: | ідентичність «часткова» ідентичність ідентифікація масова комунікація видовищна форма імідж стиль життя бренд |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. У статті здійснений аналіз феномену ідентичності в контексті видовищних форм масової комунікації. Висунута гіпотеза стосовно того, що сучасні технології створення масової візуальної продукції націлені на виробництво специфічних образів (іміджів, брендів, стилів життя), звернених до «фрагменту» особистості. Тим самим у контексті видовищних форм масової комунікації штучно створюється феномен «часткової» ідентичності через уніфікацію особистих сенсів та перетворення їх у споживацький смисл. |
Опис: | Шелупахіна Т. В. Ідентичність у контексті видовищних форм масової комунікації. Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 48. Київ ; Полтава, 2024. С. 40-48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25451 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(48)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|