DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25519
|
Назва: | STEM-освіта: від нової української школи до університету |
Автори: | Петренко, Л. Петренко, Р. |
Ключові слова: | навчання STEM-освіта Нова українська школа STEM |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними
та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, фахівці біо- та
нано-технологій, професіонали в галузі високих технологій і т. д. Всі вони будуть
пов’язані з високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками та
креативними індустріями (creative industries).
Постає питання — як підготувати таких фахівців? Навчання — це не просто
передача знань, це спосіб розширення свідомості і зміни реальності. У зв`язку з цим у
багатьох розвинутих країнах світу все більшої популярності набуває STEM-освіта, як
поєднання природничих наук (Science), технології (Technology), технічної творчості,
інженерії (Engeneering) та математики (Mathematics). У докладі ЮНЕСКО
наголошується: STEM — це навчальна програма, що ґрунтується на ідеї освіти дітей у
чотирьох дисциплінах (наука, технологія, інжиніринг та математика) як прикладних, так і
пов’язаних між собою. |
Опис: | Петренко Л., Петренко Р. STEM-освіта: від нової української школи до університету // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 29-31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25519 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|