DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25522
|
Назва: | Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення |
Автори: | Хвостенко, О. |
Ключові слова: | діяльнісний підхід в освіті Нова українська школа початкова школа освіта України |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритетом Нової Української школи є формування навички навчатися
протягом життя – самостійно ставити цілі та проєктувати шляхи їхньої реалізації,
контролювати та оцінювати свої результати. Як спрямувати систему щоденних
діяльностей учнів початкових класів НУШ на розвиток їхніх ключових компетентностей,
розвиток здібностей до самоосвіти й командної роботи? Діяльнісний підхід до навчання є
неймовірно цікавим та ефективним інструментом для організації освітнього процесу,
який реалізує принцип зв’язку навчання з життям та формує активну й ініціативну
позицію учнів.
Діяльнісний підхід в освіті – спрямованість освітнього процесу на розвиток
ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних |
Опис: | Хвостенко О. Діяльнісний підхід у початковій школі
в реаліях сьогодення // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 37-40. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25522 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|