DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25533

Назва: STEM як сучасна інноваційна парадигма: шляхи впровадження в освітнє середовище
Автори: Яненко, М.
Делія, Р.
Ключові слова: STEM-освіта
Джудіт А. Рамалі
STEАM-освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ стрімко рухається вперед у напрямку технологій та наукових відкриттів, вимагаючи від майбутніх поколінь глибоких знань та навичок, що стосуються науки, технологій, інженерії та математики (STEM). Ця парадигма стає основою сучасного освітнього процесу, оскільки вона сприяє розвитку критичного мислення, інтердисциплінарних підходів та підготовці до вирішення складних проблем. Зважаючи на важливість інтеграції STEM у навчальні програми, розглянемо шляхи впровадження цієї інноваційної парадигми в освітнє середовище. Проаналізуємо виклики та можливості, які виникають під час цього процесу, а також запропонуємо шляхи досягнення успішної інтеграції STEM-освіти для підготовки компетентних та готових до викликів майбутніх лідерів у різних галузях. Абревіатуру «STEM» (S – science, T – tehnology, E – engineering, M – mathematics) вперше запропонував американський бактеріолог Р. Колвелл. Але активно STEM почали використовувати з 2011 року з ініціативи біолога Джудіт Рамалі. Відомо, що спочатку використовували абревіатуру SMET, а потім з’явилося STEM. Джудіт А. Рамалі зазначає, що «STEM-освіта – це викладання та навчання в галузі природничих наук, технологій, інженерії та математики».
Опис: Яненко М., Делія Р. STEM як сучасна інноваційна парадигма: шляхи впровадження в освітнє середовище // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 71-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25533
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf160,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок