DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25541

Назва: Інклюзивні проєкти у вищій школі: стан розвитку і перспективи
Автори: Падун, В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивні проєкти
права людей з інвалідністю
інклюзивна вища освіта
студенти з інвалідністю
доступність
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті описані умови формування інклюзивного освітнього середовища вищої школи, що реалізуються шляхом проєктної інноваційної діяльності. Також визначено коло питань, пов’язаних із нормативно-правовим, навчально-методичним та організаційно-кадровим забезпеченням вищої школи, які необхідно розв’язати для реалізації інклюзивної освіти.
Опис: Падун В. Інклюзивні проєкти у вищій школі: стан розвитку і перспективи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 95-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25541
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf196,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок