DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25541
|
Назва: | Інклюзивні проєкти у вищій школі: стан розвитку і перспективи |
Автори: | Падун, В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивні проєкти права людей з інвалідністю інклюзивна вища освіта студенти з інвалідністю доступність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті описані умови формування інклюзивного освітнього середовища вищої
школи, що реалізуються шляхом проєктної інноваційної діяльності. Також визначено
коло питань, пов’язаних із нормативно-правовим, навчально-методичним та
організаційно-кадровим забезпеченням вищої школи, які необхідно розв’язати для
реалізації інклюзивної освіти. |
Опис: | Падун В. Інклюзивні проєкти у вищій школі:
стан розвитку і перспективи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 95-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25541 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|