DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25544

Назва: Еволюція методології CLIL у контексті мовної освіти
Автори: Куліченко, А.
Ключові слова: методологія CLIL
мовна освіта
мовне навчання
вища освіта
освіта України
акронім CLIL
CLIL
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Методологія CLIL є педагогічним явищем останньої декади XX ст., на яке довго чекали. Імплементація методології CLIL в освітню практику стало справжнім проривом у навчанні, оскільки мала на меті сприяти не лише поглибленню знань у конкретній предметній галузі, а й розвитку мовних навичок здобувачів освіти. Врешті методологія CLIL надала можливість залучити практичне застосування мови до процесу навчання, що є ключовим елементом формування глибокого розуміння матеріалу. Цю методологію активно застосовують в різних країнах світу і вона вже довела свою ефективність. Здобувачі освіти, які навчаються за методологією CLIL, мають можливість вивчати предмети інтенсивніше та з осмисленням. Вони також розвивають навички комунікації та вміння раціонально користуватися знаннями у житті. Ю. Полєжаєв наголошує на тому, що сучасні підручники, як українського, так й іноземного походження, активно використовують методологію CLIL для успішної реалізації нових педагогічних підходів. Ця система стала одним з найбільш ефективних інструментів викладання іноземних мов у світі.
Опис: Куліченко А. Еволюція методології CLIL у контексті мовної освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 104-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25544
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf171,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок