DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25547
|
Назва: | Використання технології віртуальної реальності в організації змішаного навчання магістрантів педагогічних спеціальностей |
Автори: | Ткачов, С. Ткачов, А. Махновський, С. |
Ключові слова: | вища освіта освіта України магістр освітній простір підготовка магістра педагогічних спеціальностей |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній дворівневій системі вищої освіти важливе місце посідає магістратура.
Як наголошується в Законі України «Про вищу освіту», «другий (магістерський) рівень
вищої освіти передбачає набуття здобувачами вищої освіти здатності до розв’язування
задач дослідницького та/або інноваційного характеру у певній галузі професійної
діяльності». У світлі цього викладачі магістратури мають забезпечити підготовку
кваліфікованих фахівців, здатних розв’язувати складні професійні завдання в ситуаціях
невизначеності та здійснювати науково-дослідницьку діяльність. Це зумовлює
необхідність визначення нових підходів, методів, технологій навчання для підвищення
якості цієї підготовки, причому особливої значущості зазначена проблема набуває для
магістратури педагогічного профілю. |
Опис: | Ткачов С., Ткачов А., Махновський С. Використання технології віртуальної реальності в організації
змішаного навчання магістрантів
педагогічних спеціальностей // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 111-115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25547 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|