DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25603

Назва: Коучинг у тьюторському супроводі професійної підготовки майбутніх фахівців
Автори: Тарасенко, Д.
Ключові слова: вища школа
коучинг
тьютор
тьюторський супровід
підготовка майбутніх фахівців
тьюторство
вища освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Вища освіта в Україні переживає період реформування та модернізації, спрямованих на інтеграцію до європейського освітнього простору. Забезпечення високої якості професійної підготовки фахівців в Україні є надзвичайно важливим завданням, що стоїть перед широким науковим загалом. Головними вимогами до якості професійної підготовки визначено відповідність освітніх програм сучасному ринку праці та потребам роботодавців, впровадження інноваційних методів навчання, високий рівень професіоналізму професорсько-викладацького складу. Відбувається зміна професійної ролі викладача вищої школи у взаємодії зі студентами: від координатора, методиста, джерела інформації до модератора, фасилітатора і тьютора. Зміщення цих позицій зумовлює зміну характеру професійної діяльності викладача вищої школи.
Опис: Тарасенко Д. Коучинг у тьюторському супроводі професійної підготовки майбутніх фахівців // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 182-184.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25603
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
61.pdf163,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок