DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25604
|
Назва: | Методи роботи майбутнього вчителя історії з сучасними джерелами інформації |
Автори: | Писаренко, І. |
Ключові слова: | майбутній вчитель історії методи навчання методи роботи професійна підготовка |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі процес інформатизації, впровадження та використання
інформаційно-комунікаційних технологій охопив всі сфери людського буття: матеріально-предметну, об’єктивно-духовну, громадсько-історичну та суб’єктноособистісну. Фахівець XXI століття – це професіонал, який повинен володіти
комплексом певних навичок, компетенцій і якостей, щоб бути успішним і
конкурентоспроможним в сучасному швидкозмінному світі. При цьому ключовими
характеристиками професіоналізму виступають цифрова грамотність і технологічні
навички, критичне мислення та вирішення проблем, комунікативні навички, навчання
протягом усього життя, інноваційність та креативність, міжкультурна компетентність та
емоційний інтелект. |
Опис: | Писаренко І. Методи роботи майбутнього вчителя історії
з сучасними джерелами інформації // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 184-187. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25604 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|