DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25606

Назва: Сторітелінг як дієвий метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
Автори: Головань, М.
Ключові слова: сторітелінг
storytelling
метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів
методи навчання
ігрове моделювання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку вищої освіти в Україні актуальною є проблема якості професійної підготовки фахівців, яка визначається не тільки змістом освітньопрофесійних програм, належною матеріально-технічною базою закладу вищої освіти, особливостями практичної підготовки, але, насамперед, професійною компетентністю викладача вищої школи. Висока кваліфікація професорсько-викладацького складу вищої школи передбачає поєднання глибоких знань, практичного досвіду, педагогічних навичок, наукової діяльності, безперервного розвитку та здатності мотивувати студентів. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів є важливим завданням у процесі здобуття якісної вищої освіти, яке стоїть перед викладачем. Вона здійснюється шляхом застосування мультимедійних технологій, використання практико-орієнтованих завдань, групової роботи студентів, впровадження проектних та інтерактивних методів навчання. Серед сучасних методів інтерактивного навчання особливе місце займає сторітелінг (storytelling) як інноваційний спосіб моделювання професійної дійсності
Опис: Головань М. Сторітелінг як дієвий метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 191-193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25606
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
64.pdf167,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок