DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25606
|
Назва: | Сторітелінг як дієвий метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Автори: | Головань, М. |
Ключові слова: | сторітелінг storytelling метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів методи навчання ігрове моделювання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку вищої освіти в Україні актуальною є проблема
якості професійної підготовки фахівців, яка визначається не тільки змістом освітньопрофесійних програм, належною матеріально-технічною базою закладу вищої освіти,
особливостями практичної підготовки, але, насамперед, професійною компетентністю
викладача вищої школи. Висока кваліфікація професорсько-викладацького складу вищої
школи передбачає поєднання глибоких знань, практичного досвіду, педагогічних
навичок, наукової діяльності, безперервного розвитку та здатності мотивувати студентів.
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів є важливим завданням у
процесі здобуття якісної вищої освіти, яке стоїть перед викладачем. Вона здійснюється
шляхом застосування мультимедійних технологій, використання практико-орієнтованих
завдань, групової роботи студентів, впровадження проектних та інтерактивних методів
навчання. Серед сучасних методів інтерактивного навчання особливе місце займає
сторітелінг (storytelling) як інноваційний спосіб моделювання професійної дійсності |
Опис: | Головань М. Сторітелінг як дієвий метод активізації
навчально-пізнавальної діяльності студентів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 191-193. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25606 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|