DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25624

Назва: Професійний розвиток учителя: практичні аспекти та педагогічні інновації
Автори: Феоктістова, Є.
Ключові слова: вчитель
професійний розвиток
педагогічні інновації
професійний розвиток учителя
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Актуальність професійного розвитку вчителя в сучасних умовах реформування школи, продиктована необхідністю удосконалення системи підготовки учнів, здобуття ґрунтовних знань з предметів навчання. У статті висвітлені практичні методики та стратегії, спрямовані на вдосконалення професійної майстерності вчителів, такі як сучасні підходи до планування уроків, методи оцінювання знань, використання інноваційних технологій у навчальному процесі та інші актуальні педагогічні практики. Крім того, важливими можуть бути рекомендації щодо розвитку вчителівської саморефлексії, співпраці з колегами та залучення до професійних спільнот для обміну педагогічним досвідом та знаннями. Мета статті полягає у висвітленні важливості постійного професійного розвитку вчителя в контексті вимог до здобуття знань учнями.
Опис: Феоктістова Є. Професійний розвиток учителя: практичні аспекти та педагогічні інновації // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 235-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25624
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
82.pdf167,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок