DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25648
|
Назва: | Імерсивні технології як ефективний інструмент реалізації stem-освіти сучасними педагогами початкової школи |
Автори: | Дрокіна, А. |
Ключові слова: | імерсивні технології імерсивні технології навчання STEM-освіта STEM-навчання STEM-уроки VR освіта України |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний світ вже протягом кількох десятиліть живе в епоху інформаційних
технологій. Одним з найважливіших напрямів цього часу є цифровізація життя у найрізноманітніших сферах усієї діяльності, у тому числі й у сфері освіти. Адже саме
якісна освіта на всіх її рівнях, починаючи з початкової школи, формує наше суспільство
майбутнього.
Одним із головних освітніх напрямів майбутнього є STEM-освіта. Із метою
розвитку пізнавального інтересу здобувачів початкової освіти до дослідницької роботи,
вивчення інженерії, математики, основ наук, технологій сучасний вчитель має бути
професійно компетентним, комплексно володіти методиками викладання, бути здатним
до постійного саморозвитку, спроможним опановувати й використовувати інноваційні
технології у фаховій діяльності. |
Опис: | Дрокіна А. Імерсивні технології
як ефективний інструмент реалізації stem-освіти сучасними
педагогами початкової школи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 293-295. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25648 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|