DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25650
|
Назва: | Впровадження STEM-технологій у руслі Нової української школи |
Автори: | Кокарєва, А. |
Ключові слова: | STEM-технології Нова українська школа технології навчання методи навчання STEM STEM-освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У XXI столітті людство перейшло на новий етап своєї еволюцій. Відбувся
стрімкий зріст науки та техніки, впровадження інновацій, розвиток інформаційних
технологій та роботизованих систем. Зміни зачепили практично всі сфери життя.
Відповідно, якісні перетворення відбулися і в освітній сфері: почали з’являтися нові
підходи, стратегії, методи навчання дітей, що дали змогу зробити навчальний процес
продуктивнішим та результативнішим.
Проєктом реформування освіти в Україні стала концепція «Нової української
школи» (НУШ) Міністерства освіти та науки. Головна ціль якої полягає у створенні
закладу освіти з якісним та цікавим навчальним процесом. В такій школі учні не тільки здобуватимуть знання, а й матимуть можливість застосовувати їх на практиці. Неабияку
роль у даній концепції відіграє процес впровадження STEM-технологій в навчання у
середніх школах. |
Опис: | Кокарєва А. Впровадження STEM-технологій у руслі Нової української школи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 298-301. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25650 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|