DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25650

Назва: Впровадження STEM-технологій у руслі Нової української школи
Автори: Кокарєва, А.
Ключові слова: STEM-технології
Нова українська школа
технології навчання
методи навчання
STEM
STEM-освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У XXI столітті людство перейшло на новий етап своєї еволюцій. Відбувся стрімкий зріст науки та техніки, впровадження інновацій, розвиток інформаційних технологій та роботизованих систем. Зміни зачепили практично всі сфери життя. Відповідно, якісні перетворення відбулися і в освітній сфері: почали з’являтися нові підходи, стратегії, методи навчання дітей, що дали змогу зробити навчальний процес продуктивнішим та результативнішим. Проєктом реформування освіти в Україні стала концепція «Нової української школи» (НУШ) Міністерства освіти та науки. Головна ціль якої полягає у створенні закладу освіти з якісним та цікавим навчальним процесом. В такій школі учні не тільки здобуватимуть знання, а й матимуть можливість застосовувати їх на практиці. Неабияку роль у даній концепції відіграє процес впровадження STEM-технологій в навчання у середніх школах.
Опис: Кокарєва А. Впровадження STEM-технологій у руслі Нової української школи // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 298-301.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25650
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
103.pdf172,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок