DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25673
|
Назва: | Проблема професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти |
Автори: | Вейвей, Ду |
Ключові слова: | професійне вигорання викладач закладу вищої освіти заклад вищої освіти стрес навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність та продуктивність професійної діяльності викладача закладу вищої
освіти обумовлена його індивідуально-психологічними особливостями, що допомагають
протистояти деструктивному особистісному розвитку. До феномену деструктивного
розвитку особистості відносять професійне вигорання. Розглядаючи цю проблематику,
слід зазначити, що нестійкість і нерівномірність професійного розвитку особистості
свідчить про змістовну та структурну дисгармонію професійної діяльності суб’єкта,
соціально-психологічне неблагополуччя, недоліки середовища. Тому вигорання
викладача стосується ситуації, коли він не може ефективно виконувати свої професійні
обов’язки та завдання внаслідок хронічного стресу на роботі. На сьогодні вигорання
викладачів є серйозною професійною проблемою в усьому світі. |
Опис: | Вейвей Ду Проблема професійного вигорання викладачів закладів вищої
освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 344-346. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25673 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|