DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25683
|
Назва: | Інноваційні підходи в освіті та вихованні ХХ ст. |
Автори: | Цзяхао, Лінь |
Ключові слова: | інноваційні технології інноваційні технології навчання виховання підходи в освіті освіта України освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Можемо сказати, що еволюція освітніх підходів у ХХ столітті: ХХ століття стало
епохою значних змін в освіті, що включали перехід від традиційних до інноваційних
методів навчання і виховання. Це було зумовлено соціальними, науково-технічними та
культурними змінами, які вимагали нових підходів до формування особистості та
розвитку навичок, актуальних для сучасного суспільства.
Вплив гуманістичних ідей: одним із ключових теоретичних чинників інновацій у
педагогіці ХХ століття стала гуманістична теорія освіти, яка ставила в центр процесу
особистість учня. Такі педагоги та науковці, як Джон Дьюї, Марія Монтессорі та Лев
Виготський, акцентували увагу на важливості саморозвитку, індивідуального підходу, а
також навчання через досвід і практичну діяльність. |
Опис: | Цзяхао Лінь Інноваційні підходи в освіті та вихованні ХХ ст. // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 356-358. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25683 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|