DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25684
|
Назва: | Особливості поєднання освіти та виховання в ХХ ст. |
Автори: | Шуаншуан, Сінь |
Ключові слова: | освіта освітні концепції виховання особистісно-орієнтоване навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Теоретичні засади освіти та виховання ХХ століття були сформовані під впливом
гуманістичних цінностей, психологічних досліджень та інноваційних методів, що
створило передумови для впровадження особистісно-орієнтованого, компетентнісного та
інклюзивного підходів у педагогіці. Ці трансформації заклали основу для сучасних
освітніх реформ, які зосереджуються на розвитку ключових компетентностей,
адаптивності та підготовці молоді до життя в умовах глобалізації.
Поява нових освітніх концепцій ХХ століття ознаменувалося значними змінами у
педагогіці, зумовленими науково-технічним прогресом і соціальними змінами. З’явилися
педагогічні концепції, такі як гуманістична та соціальна педагогіка, когнітивний підхід,
що по-новому визначили завдання і цілі освіти.
Гуманізація та особистісно-орієнтоване навчання. Увага в педагогіці ХХ
століття приділялася індивідуальним потребам, інтересам і особливостям учнів. |
Опис: | Шуаншуан Сінь Особливості поєднання освіти та виховання в ХХ ст. // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 358-359. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25684 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|