DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25684

Назва: Особливості поєднання освіти та виховання в ХХ ст.
Автори: Шуаншуан, Сінь
Ключові слова: освіта
освітні концепції
виховання
особистісно-орієнтоване навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Теоретичні засади освіти та виховання ХХ століття були сформовані під впливом гуманістичних цінностей, психологічних досліджень та інноваційних методів, що створило передумови для впровадження особистісно-орієнтованого, компетентнісного та інклюзивного підходів у педагогіці. Ці трансформації заклали основу для сучасних освітніх реформ, які зосереджуються на розвитку ключових компетентностей, адаптивності та підготовці молоді до життя в умовах глобалізації. Поява нових освітніх концепцій ХХ століття ознаменувалося значними змінами у педагогіці, зумовленими науково-технічним прогресом і соціальними змінами. З’явилися педагогічні концепції, такі як гуманістична та соціальна педагогіка, когнітивний підхід, що по-новому визначили завдання і цілі освіти. Гуманізація та особистісно-орієнтоване навчання. Увага в педагогіці ХХ століття приділялася індивідуальним потребам, інтересам і особливостям учнів.
Опис: Шуаншуан Сінь Особливості поєднання освіти та виховання в ХХ ст. // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 358-359.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25684
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
127.pdf152,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок