DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2585
|
Назва: | Інноваційний ресурс мистецького освітнього простору ВНЗ |
Автори: | Растригіна, А.М. |
Ключові слова: | професійна підготовка гуманістична парадигма мистецький освітній простір педагог-музикант педагогічне сприяння особистісно-професійний розвиток саморозвиток творче самовираження |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено спробу окреслити інноваційний контекст сучасного процесу підготовки майбутнього педагога-музикапта та
визначити організаційно-педагогічні умови його становлення в мистецькому освітньому просторі ВНЗ на засадах взаємообумовленості
його особистісного, соціокультурного та професійно-творчого розвитку.
Обґрунтовується положення про те, що зміст фахової підготовки потребує певної реконструкції на засадах становлення і розвитку суб'єктних характеристик майбутнього фахівця основи його
внутрішнього духовно-творчого саморозвитку, самовираження, самореалізації, вільного вибору стратегії професійно-творчого розвитку.
Характеризується виховна складова мистецького освітнього простору ВНЗ, однією з провідних умов ефективного функціонування якого є взаємодія педагога і вихованця на засадах педагогічного сприяння. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2585 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|