DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2604

Назва: Музика та іноземна мова: естетичний потенціал інтеграції
Автори: Стиркіна, Ю.С.
Ключові слова: інтегровані курси
інтегровані уроки
естетичний потенціал інтеграції
уроки музики
уроки англійської мови
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається можливість інтеграції предметів «Музика» та «Іноземна мова», наведено приклади курсів, що інтегрують іноземну мову з музикою, розкриваються особливості уроків «музичної англійської» та їх естетичний потенціал, наводяться приклади прийомів роботи на різних етапах уроку. Автор обґрунтовує, що інтеграція іноземної мови та музики сприяє точності правильної артикуляції, ритму й інтонації, спілкуванню іноземною мовою, кращому запам 'ятовуванню матеріалу, підвищує якість вимови, розвиває навички читання та аудіювання, збагачує словниковий запас, формує естетичні уподобання, знижує втому та стрес, розвиває музичний слух учнів, який відіграє важливу роль в опануванні іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2604
Розташовується у зібраннях:2013(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Styrkina.pdf122,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок