DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/268
|
Назва: | Розвиток творчого потенціалу освітніх лідерів: британський досвід |
Автори: | Бойченко, М.А. |
Ключові слова: | ефективність лідерські команди лідерство творчий потенціал педагогічний колектив професійна громада школа |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті особливості формування творчого потенціалу освітніх лідерів у
Великобританії як необхідної умови підвищення
ефективності діяльності школи.
Визначені функції освітніх лідерів в умовах
рекультуризації школи та її перетворення на
творчу професійну спільноту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/268 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.1
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|