DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2024(спецвипуск) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26817

Назва: Впровадження педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльності
Автори: Тараненко, І.В.
Зайцева, Ю.В.
Ключові слова: важкі підлітки
спортсмени
фізкультурна діяльність
педагогічні умови
морально-вольові якості
громадські організації спортивного спрямування
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати експериментального дослідження щодо перевірки ефективності педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльності. Педагогічні умови засновані на концептуальних засадах системного, особистісно орієнтованого, середовищного, спортивно орієнтованого, діяльнісного та культурологічного підходів і полягають у наступному: 1) залучення важких підлітків у громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості; 2) забезпечення психологічної і методичної готовності тренерів до виховання у важких підлітків морально-вольових якостей; 3) використання інноваційних особистісно орієнтованих форм і методів виховання морально-вольових якостей важких підлітків. Порівняльний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи засвідчив значне підвищення кількості підлітків із достатнім рівнем вихованості морально-вольових якостей – з 7,7 % до 30,7 %, та суттєве зниження (на 44,2 %) низького рівня – з 61,5 % д о 1 7,3 %. Достовірність отриманих даних підтверджено методом варіаційної статистики за критерієм однорідності (критерій Пірсона).
Опис: Тараненко І. В., Зайцева Ю. В. Впровадження педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльності. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2024. Спецвипуск. С. 21-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26817
Розташовується у зібраннях:2024(спецвипуск)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
TARANENKO.pdf264,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок