DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2024(спецвипуск) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26817
|
Назва: | Впровадження педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльності |
Автори: | Тараненко, І.В. Зайцева, Ю.В. |
Ключові слова: | важкі підлітки спортсмени фізкультурна діяльність педагогічні умови морально-вольові якості громадські організації спортивного спрямування |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено результати експериментального дослідження щодо перевірки ефективності педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльності. Педагогічні умови засновані на концептуальних засадах системного, особистісно орієнтованого, середовищного, спортивно орієнтованого, діяльнісного та культурологічного підходів і полягають у наступному: 1) залучення важких підлітків у громадські організації фізкультурно-спортивної спрямованості; 2) забезпечення психологічної і методичної готовності тренерів до виховання у важких підлітків морально-вольових якостей; 3) використання інноваційних особистісно орієнтованих форм і методів виховання морально-вольових якостей важких підлітків.
Порівняльний аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи засвідчив
значне підвищення кількості підлітків із достатнім рівнем вихованості морально-вольових якостей – з 7,7 % до 30,7 %, та суттєве зниження (на 44,2 %) низького рівня – з 61,5 % д о 1 7,3 %. Достовірність отриманих даних підтверджено методом варіаційної статистики за критерієм однорідності (критерій Пірсона). |
Опис: | Тараненко І. В., Зайцева Ю. В. Впровадження педагогічних умов реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання морально-вольових якостей у важких підлітків у позашкільній фізкультурній діяльності. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2024. Спецвипуск. С. 21-26. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26817 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(спецвипуск)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|