DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2918
|
Назва: | Саморегуляційно-рефлексивний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування |
Автори: | Кращенко, Ю.П. |
Ключові слова: | лідерські якості система студентського самоврядування рефлексія самооцінка самоаналіз саморегуляція |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано саморегуляційно-рефлексивний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі
студентського самоврядування. Проаналізовано відповідні показники критерію: самопізнання, самоаналіз та аналіз діяльності інших, адекватна самооцінка, самоконтроль та саморегуляція. Визначено, що студентам важко здійснювати цілепокладання, аналіз, оцінювання та регуляцію власної лідерської та організаторської діяльності в студентському самоврядуванні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2918 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|