DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2013(15) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3553
|
Назва: | Мовні засоби ефективності переконання під час спілкування |
Автори: | Халчанська, О.В. |
Ключові слова: | комунікація спілкування комунікативна стратегія переконання вплив риторика інтеракція культура спілкування апеляція аргументація |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Переконання має складну структуру і спирається як на знання, культуру і
компетенцію співрозмовника, так і на його емоції, а ефективність залежить від
вибору аргументів, доцільності використання слова, звороту й певної конструкції, тембру й ритму мовлення, жесту, міміки, емоційно-вольових станів комуніканта і навіть графічного знака, світла і кольору наочного засобу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3553 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(15)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|