DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3834
|
Назва: | Естетотерапія як об'єкт системного проектування у фаховій підготовці майбутніх педагогів |
Автори: | Федій, О.Андр. |
Ключові слова: | естетотерапія саногенна функція краси проектні характеристики процесу інтеграції естетотерапії в педагогічний процес покрокова освітня стратегія запровадження естетотерапії у підготовку педагогів етапи педагогічного проектування естетотерапії у ВНЗ |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізується зростаюче значення
естетотерапевтичного складника у педагогічної професії, який сприяє успішній соціальній адаптації та саморозвитку особистості педагога та вихованця. Проведено аналіз проектних характеристик естетотерапії як об'єкта системного проектування у фахову підготовку майбутніх педагогів, яка має чотири підсистеми: теоретична підготовка,
практична підготовка, адаптування естетотерапевтичної діяльності,
оргаиізаційно-управлінська структура освітньо-виховного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3834 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|