DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Історична пам'ять >
2015(32) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4388
|
Назва: | Освітні реформи в Російській імперії другої половини ХІХ – початку ХХ століття: історіографія |
Автори: | Шаравара, Т.О. |
Ключові слова: | Російська імперія історіографія реформа статут вища освіта середня освіта початкова освіта контрреформа |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано радянську і сучасну російську й українську історіографію реформ вищої, середньої та початкової освіти в Російській імперії. Окрему увагу приділено оцінкам реформ, здійснених західноєвропейськими дослідниками.
Акцентовано увагу на порівнянні поглядів на реформи європейських і радянських авторів. Також розглядаються роботи не лише істориків, а й педагогів та визначаються особливості наукових пошуків останніх. Установлено, що радянські освітяни значно більшу увагу приділяли видатним постатям, причетним до розроблення і втілення освітніх реформ на теренах Російської імперії, а також
вичерпно характеризували усі нормативні акти, які супроводжували реформи.
Сучасні ж російські історики більше уваги приділяють постатям різних міністрів освіти імперської доби, значно ідеалізуючи їхній внесок у втілення реформ, що певною мірою викликає дисонанс між оцінками їхньої професійної діяльності у порівнянні з дорадянською і радянською історіографією. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4388 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(32)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|