DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4478
|
Назва: | Сутність, структура, особливості особистісно- професійної зрілості майбутнього вчителя |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | особистісна зрілість компоненти особистісної зрілості професійна зрілість етапи формування професійної зрілості |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються складові особистісно‐професійної зрілості майбутніх учителів. З’ясовується змістова частина понять
«особистісна зрілість», «професійна зрілість» як складових поняття «особистісно‐професійна зрілість». Контент‐аналіз
досліджень структури особистісної зрілості дав змогу диференціювати її загальні компоненти: громадянська зрілість,
життєво‐професійна зрілість, духовна зрілість, соціальна зрілість, психологічна зрілість, мотиваційна зрілість та сформованість самості особистості. Готовність майбутнього вчителя до
професійної діяльності визначено комплексом професійно значущих компетентностей, які складаються з компонентів особистісної зрілості і поділені на три класи: предметні професійно орієнтовані компетнтності, базові соціально‐особистісні компетентності, ключові професійно‐психологічні компетентності.
Формування професійної зрілості майбутнього вчителя визначається як поетапний перехід його з позиції об’єкта професійно‐педагогічного впливу на позицію суб’єкта навчально‐професійної діяльності і далі суб’єкта професійного становлення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4478 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|